ASOCIACION DE VECIÑOS

16 noviembre 2005



EXPEDIENTE DE TRANSPORTE PÚBLICO PARA TARRÍO

Concello de Ames:


8 de outubro de 2001, núm. de rexistro de entrada 4531/1: escrito, acompañado de 81 sinaturas, dos veciños de Tarrío no que se solicita transporte público para a aldea.

24 de outubro de 2001: reunión dos veciños de Tarrío co alcalde de Ames e escrito de peticións, incluído o transporte. Informe positivo da Alcaldía que vai dirixir á Dirección Xeral de Transportes.

Dirección Xeral de Transportes:

30 de novembro de 2001: escrito dos veciños de Tarrío no que se solicita transporte público, acompañado da documentación presentada no Concello.

Concello de Ames:

26 de novembro de 2001, núm. de rexistro de saída 5392: escrito do Concello aos veciños no que notifica o envío do escrito co informe favorable do Concello á Dirección Xeral de Transportes.

28 de novembro de 2001, núm. de rexistro de saída 5385: escrito do Concello á Dirección Xeral de Transportes co informe favorable anterior, no que tamén se xunta escrito da empresa Hedegasa S. L. (descoñécese o seu contido).

Dirección Xeral de Transportes:

14 de xullo de 2003, núm. de rexistro de entrada 7502: escrito dos veciños de Tarrío no que se lle lembra á Dirección Xeral que non contestou nin solucionou o problema do transporte público a Tarrío.

4 de xuño de 2004: escrito da A. V. Tras do Río ao conselleiro de Política Territorial, Obras Públicas e Vivenda no que se manifesta a inoperancia da Dirección Xeral por non contestar aos escritos presentados e no que se solicita transporte público para a aldea de Tarrío.

9 de novembro de 2004: escrito da A. V. Tras do Río recordatorio de toda a documentación presentada no que se solicita transporte público para a aldea de Tarrío.

Concello de Ames:

17 de novembro de 2004, núm. de rexistro de saída 9620: escrito do Concello de Ames á Subdirección Xeral de Ordenación do Transporte, co informe favorable do Concello, salientando o estacionamento perigoso actual do autobús e lembrándolle a esa Dirección Xeral as peticións dos veciños acerca do transporte público para a aldea de Tarrío.

Subdirección Xeral de Transportes:

22 de novembro de 2004, núm. de rexistro de saída 35626: escrito da Subdirección de Ordenación do Transporte á A. V. Tras do Río no que se solicita concreción da demanda potencial de usuarios, abonos mensuais estimados e outros extremos de imposible cumprimento.
7 de decembro de 2004: contestación da A. V. Tras do Río ao escrito anterior coa concreción que solicitaba á Subdirección Xeral. Este escrito non tivo resposta da Xunta.
22 de outubro de 2005: escrito da A. V Tras do Río ao director xeral de Transportes, acompañado de toda a documentación presentada ata ese momento en todas as administracións, coa pretensión de que se consideren as carencias da aldea no tocante á ausencia de transporte público.
28 de outubro de 2005: reunión da A. V. Tras do Río co subdirector xeral de Ordenación do Transporte, para coñecer os trámites realizados por esta unidade administrativa para solucionar o problema do transporte para na aldea de Tarrío. O subdirector comprometeuse a dar unha solución por escrito ás demandas dos veciños antes do 15 de novembro, cousa que non cumpriu.
2 de novembro de 2005: escritos á conselleira de Política Territorial e Obras Públicas e mais ao director xeral de Transportes da mesma consellería nos que se solicita que axilicen todo o posible as xestións para que a empresa concesionaria do transporte público a Firmistáns prolongue a súa derradeira parada e dea servizo público aTarrío.
15 de novembro de 2005: conversa telefónica con membros da Dirección Xeral de Transportes na que se anuncia que o día 17 de novembro se celebrará unha reunión entre o director xeral e o alcalde de Ames para tratar de solucionar as demandas de transporte público para Tarrío. Nesta mesma data presentouse no concello, para o seu coñecemento, o expediente da A. V. Tras do Río con todos os trámites realizados sobre este asunto.
24 de novembro de 2005: TARRÍO CONTINÚA SEN TRANSPORTE PÚBLICO.